Tjo bree!

Sitter hemma hos Corre. Jag ska sova här inatt, eller det kanske ni hade räknat ut. Vi sitter och lyssnar på musik, Corre målar naglarna svarta, det gjorde jag nyss. Vi ska ju vara utklädda imorgon iskolan så ;) Kommer bli grymt, känns som jag och Corre tar det alldels för seriöst, haha. Men det är sista året, då kan man skämma ut sig, right?;)

Och ja, nu sitter Corre och sjunger på engelska fast hon inte kan engelska..det låter förjävligt, haha sötis! Ja, nu hade jag inget mer att skriva här. Ska väl fortsätta tracka Corre när hon sjunger! (a) Imorgon kommer jag ta massa bilder på hur jag och Corre ser ut. Ni kommer bajsa på er när ni ser bilderna, herrå!



Hitta en bild på Corre också!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0