Godmorgon!

Har alla sovit gott? Det gjorde inte jag kan jag ju lugnt säga :( Usch, tror jag har sömnproblem...

Igår kom jag hemifrån Sally runt tolv så jag orkade inte blogga då, förlåt! Nu har jag iallafall vaknat till ordentligt, jag har kollat på karate kid, haha. Grym film enligt mig, sen har jag ätit frukost också. Så nu ska jag ducha och sen plugga lite matte, roligt...neeej. Men det måste göras!

Senare idag ska jag träffa min underbara pojkvän, tror jag ska gå ner till Hebah shop och se om det finns sånt där ljus som Corre köpte till Kim, det var grymt fint! Jonte skulle nog bli jätteglad om han fick en sån!;)

Nej, nu väntar duschen på mig, skriver senare, puss!

En bild på mig och Linnea sen skolfotot i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0